donderdag 30 juni 2016

Praktijk Puur - Aloe Propolis Creme

Omdat mijn huid trekkerig aanvoelt na het gebruik van de zeep, heb ik besloten meteen een creme te gaan gebruiken uit het pakket en hierover mijn bevindingen ook met jullie te delen.

De eerste keer heb ik de Aloe Propolis Creme getest.

Een rijke cremige mis van aloë vera, bijen propolis en kamille extracten. De meervoudige aminozuren, vitaminecomplexen A en e en waardevolle structuurbouwstenen in Aloe Propolis crème ondersteunen het herstel van de huid. Een perfecte vochtinbrenger én beschermer voor iedere dag met een bijzonder kalmerende werking op met name de gevoelige huid.


Voor de verpakking geldt hetzelfde als bij de zeep. Simpel en rustig. Elk product heeft ook een eigen kleur. Hierdoor is het ook makkelijk te herkennen.

De prijs is € 25,41 voor 113 gram. Lijkt mij een normale prijs voor een goed product, maar ik kan mij zo voorstellen dat mensen met een kleine beurs, dit wel te duur vinden en het niet makkelijk kopen.

Ik gebruik hem nu nadat ik mijn gezicht heb gewassen met Aloe Hand & Face soap.
De crème is nogal dik, smeert lastig hierdoor. De geur is een geur waar je echt van moet houden en ik vind hem teveel aanwezig. 

Gelukkig trekt de crème wel snel in je huid. Daardoor kun je snel door met opmaken of wat je hierna ook wilt doen. Mijn gezicht trekt niet meer, dus hij doet z'n werk goed! Dat is ook waar het om draait.


Eindoordeel: Te dik en voor mij geen prettige geur, maar hij doet wat ie beloofd, kalmeert de huid en brengt vocht in. Hij trekt ook snel in de huid, waardoor je sneller verder kunt met je dagelijkse routine. 

Ook nu een tijdje later, voelt mijn huid zachter aan en is het trekkende gevoel verdwenen.

Mocht je vragen hebben over dit product of ook een box willen om producten te testen? Neem contact op met Laura van praktijk puur (te vinden op Facebook).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten