donderdag 30 juni 2016

Praktijk Puur - Testbox

Aangezien ik dol ben op producten voor de uiterlijke verzorging zoals creme, shampoo maar ook parfum en make-up, heb ik mij aangemeld om producten te testen voor Praktijk Puur. Mijn bevindingen van deze producten zal ik hier plaatsen!

Vanmorgen om half tien stond Laura hier voor de deur om de box te brengen. Een leuke spontane vrouw, die net als ik, ook gezellig kan kletsen!

Ze heeft uitleg gegeven over de producten van Forever die ik een week lang mag gaan gebruiken.
Je kan haar praktijk vinden op facebook onder de naam Praktijk Puur. Mocht je het leuk vinden om ook een box te testen voor een week, dan kan je misschien even contact met haar opnemen.


Op het eerste gezicht zien de producten er ook puur uit. Niet teveel poespas om kopers te lokken. Een rustige verpakking met duidelijke uitleg achterop.


13 producten met ieder een eigen werking. De komende week ga ik deze producten dus testen en zullen jullie horen wat mijn eerlijke mening hierover is.



Na een week gaan de producten terug, dan kan een volgend persoon deze testen. Alleen de lippenbalsem mag ik houden, fijne gedachte he ;-). Mochten jullie vragen hebben nadat ik een product heb getest, dan kunnen jullie natuurlijk met mij contact opnemen of eventueel met Laura zelf!


Ik heb besloten om niet alles in 1 blog bericht te plaatsen, aangezien het anders teveel informatie is in een bericht. Jullie kunnen dus zelf kiezen van welk product jullie meer informatie willen lezen of mogelijk van alle producten!

Ik verheug mij nu al op het testen!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten