woensdag 17 augustus 2016

Pocket letter voor Ivy, maar geruild met Kimm

Dit was een leuke vraag, wie wil mijn dochter een pocket letter sturen voor haar achtste verjaardag?

Gelukkig reageerde hier genoeg mensen op, zoals ik.

Ik vind het altijd leuk om echt speciaal iets voor iemand te maken, dus ben ik voor Ivy aan de slag gegaan. Het is wel een echt meisje meisje PL geworden.


Maar ook heb ik hem als verjaardag PL gehouden. Dit vond ik wel toepasselijk.

Van Kimm heb ik ook een leuke terug gehad:


Dank je wel voor de ruil, ik ben er erg blij mee!!


3 opmerkingen:

  1. Joh wat jammer dat ik een tijd terug een hele map met kinderplaatjes had en die aan iemand anders gaf. Als ik nog zo iets vinden dan is die van jou...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa leuk! Jammer dat je die hebt weggedaan. Je kan er zulke prachtige dingen mee maken

      Verwijderen
    2. Jaa leuk! Jammer dat je die hebt weggedaan. Je kan er zulke prachtige dingen mee maken

      Verwijderen