dinsdag 21 juni 2016

Jeeej, ik heb gewonnen

Wat was er een leuke actie.

De actie ging als volgt:

Je laat een reactie achter bij de afbeelding van je keuze. Elke afbeelding had een nummer.
Er werd aan het eind een nummer getrokken en dat was de prijs die verloot ging worden aan iedereen die op die foto had gereageerd.
De mensen die graag die prijs wilden winnen werden in de "Random name Picker" app gezet.
Dan was pas de definitieve winnaar bekend!

Dus je moest echt goed nadenken welke prijs je het allerleukste vond. En maar hopen dat die prijs ook daadwerkelijk verloot ging worden.

Ineens was het zover, ik kreeg een berichtje dat ik had gewonnen!! Wat was ik hier ontzettend blij mee.
Maar ook heb ik er een "extra" prijs bijgekregen, namelijk dat ik hierdoor een super lieve vrouw heb leren kennen waar ik ook hulp van krijg voor mijn blog en waar ik even lekker mee kan kletsen.


Er zat een lieve en mooie kaart bij het pakketje en die heeft mij ook goed gedaan! Even de juiste woorden op een vervelende dag!

Gaan jullie allemaal even kijken op haar blog?
hobbyalternatief.blogspot.nl
Hier vind je ook uitleg over diverse materialen en ze probeert voor dure dingen goedkopere alternatieven te vinden!!

Nogmaals bedankt Sandie, je zal de creaties hiermee binnenkort terugzien!!

5 opmerkingen:

  1. Zo dat is best een lieve bericht van je. Je verdient dit. Ik zie idd al je creaties ermee met belangstelling tegemoet.

    Sandie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!! Ik ga trouwens proberen de tekst even groter te maken, maar het lukte niet haha.
      Ik vind je echt een bijzondere vrouw en vind het super dat je dit hebt gedaan en mensen een kans geeft iets moois te krijgen!!

      Verwijderen
  2. Zo, wat gaaf Elvira dat je deze stencils gewonnen hebt. Gefeliciteerd!! Ben heel benieuwd wat je er mee gaat maken. Veel plezier ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel ben er erg blij mee en zal er binnenkort eens wat mee maken..

      Krijg alleen die tekst niet groter haha

      Verwijderen
  3. Eindelijk gelukt om de tekst goed te krijgen. Geen idee waarom hij zo moeilijk deed,maar met een omweg is het gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen