dinsdag 21 juni 2016

Weer een pocket letter ontvangen

En wederom een mooie pocket letter vandaag ontvangen!

Dit keer is hij van mijn vaste swapmaatje Emmy. Elke maand wisselen we een PL uit, hier doen we de goodies wel bij en een briefje.

Emmy heeft een nieuw speeltje, daarmee heeft ze de letters gemaakt en ik dacht echt dat de letters al standaard op het papier zaten, dus ze heeft goed werk verricht :-)


Hij is helemaal in mijn kleur en vindt hem ook echt leuk!

Ben benieuwd wat ze van mijn PL vindt :-)

Deze zal ze morgen of overmorgen ontvangen en daarna zal ik die ook hier op mijn blog plaatsen!

7 opmerkingen:

  1. Ook deze is prachtig. Inderdaad super zoals de letters erop zitten, en wat voor speeltje is dat waarmee ze het gedaan heeft?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb Emmy gevraagd jou hier antwoord op te geven :-)

      Verwijderen
    2. Hai ik heb de letters geprint met mijn laser printer. En daarna door mijn minc gehaald met paarse folie.

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    4. En Elvira leuk dat mijn pl op je blog staat.😀😀

      Verwijderen
    5. Hai ik heb de letters geprint met mijn laser printer. En daarna door mijn minc gehaald met paarse folie.

      Verwijderen
    6. Dank je wel Emmy voor de reactie!! En tuurlijk, wat ik binnen krijg, mag er ook op :-)

      Verwijderen