donderdag 7 juli 2016

Praktijk Puur - Aloe Vera Gelly

Dit gaat een bijzonder verhaal worden.

Helaas heb ik dit product niet kunnen testen op de verbranding van de zon, dus daar kan ik mijn mening niet over geven. Al heb ik wel de ervaring van iemand anders die ik kan delen.

Aloe Vera Gelly bestaat voornamelijk uit pure gestabiliseerde aloë vera gel en is in het bijzonder effectief bij een droge of schrale huid. Het verzacht de gevoelige plekken op de huid. In essentie gelijk aan het binnenste van het aloë vera blad, is deze 100% gestabiliseerde aloë vera gel ook een ideale aftersun crème. De Gelly is onmisbaar in een EHBO-kit. De Aloe Vera Gelly draagt bij aan het verstellend vermogen van de huid en biedt verkoeling.


Hij werkt zeker verkoelend. Ik heb nogal een droge huid en als ik de gel opsmeer voel ik dit meteen. Hij blijft langer vochtig, maar trekt daarna in je huid en je huid voelt niet meer trekkerig aan. Dus zeker een goede aanrader. Tis zoals de naam al zegt een gel, qua geur redelijk neutraal. Goed uitsmeerbaar dus ook hiervan heb je maar een klein beetje nodig.

Nu gaf ik net al aan dat het een bijzondere blog gaat worden, tenminste dat vind ik.
Ik vertelde vrolijk aan iemand dat ik deze producten mocht testen. Altijd op het moment dat iemand er naar vraagt, weet je de naam van iets niet en dat was ook in dit geval. Uiteindelijk gaf ze aan dat ze een product kende die Forever heet en toen kon ik haar vertellen dat we het over hetzelfde merk hadden. Deze persoon af zelf aan dat ze ooit een product had die ze opsmeerde na de bestraling aan haar borst. Na het gebruik van dit product had ze totaal geen brandplekken. Het ziekenhuis adviseerde om niets anders te gebruiken behalve het product dat zij aanboden. Eigenwijs als vrouwen kunnen zijn, heeft deze mevrouw besloten om dit product op de plaats te smeren en dit vol te houden tijdens de bestraling. Het ziekenhuis vond het bijzonder dat ze geen brandplekken had. Wijs heeft zij op dat moment haar mond gehouden, maar ik vond het een bijzonder verhaal dat ik graag wilde delen met jullie.

LET OP!! Het is niet wetenschappelijk bewezen dat dit ook daadwerkelijk hiermee voorkomen is, maar dit is een ervaring van één persoon! Aangezien ik geen ervaring kon delen m.b.t. verbranden, leek mij dit sowieso mooi om aan jullie te vertellen. Pin je er niet aan vast, maar ga voor wat je zelf prettig vindt!

Prijs van dit product is € 19,36 voor 118 ml

Informatie is in te winnen bij Laura van Praktijk Puur, te vinden op Facebook!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten