dinsdag 5 juli 2016

Praktijk Puur - Aloe Jojoba Shampoo & Conditioner

Na een ziek weekendje en dus wat rustig op mijn blog, ben ik weer aanwezig met de producten van Forever.

Dit keer gaat het om een combinatie van de Aloe Jojoba Shampoo & Conditioner. Dus het zijn twee producten, maar aangezien ik ze samen heb gebruikt, wilde ik hier één blog van maken.



Wederom het uiterlijk gewoon rustig in een mooie paarse kleur. Ze hebben beide dezelfde kleur (bij de shampoo alleen wat donkerder), dus hieraan kun je ook goed zien dat ze bij elkaar gebruikt dienen te worden.

Aloe Jojoba Shampoo- Een milde shampoo op basis van Aloë vera en de olie van de jojoba-boon, die een uitstekende, natuurlijke verbinding vormt voor een optimale haarverzorging. De rijke voedingsstoffen beschermen, voeden en verzachten uw haar. Geschikt voor ieder haartype.

Allereerst beginnen we met de shampoo. Hij schuimt goed, ik hou ervan! De geur vind ik niet speciaal. Kan hier niet echt een oordeel over geven, maar mogelijk zijn er mensen die deze geur gewoon lekker vinden. Nu hoeft van mij shampoo niet echt een lekkere geur te hebben, aangezien ik altijd na het wassen een conditioner gebruik. Deze is voor mij veel meer van belang qua geur.

Mijn haar en hoofdhuid lijken schoon en zoals altijd is het droog na het wassen, dus ik hoop dat de conditioner goed werkt gaat verrichten!

Aloe Jojoba Conditioning Rinse - Een conditioner gebaseerd op aloë vera en jojoba-olie, speciaal ontwikkeld voor het gebruik na de Aloe Jojoba Shampoo. De combinatie van jojoba met gestabiliseerde aloé vera gel geeft uw haar maximale veerkracht en vitaliteit.

De geur is lekker, precies wat ik had gehoopt. Ik heb lang haar en geblondeerd en vaak een probleem dat ik ondanks de conditioner mijn haar niet uitgekamd krijg. Dus hoopte zo dat dit goed zou werken.
Ennnnnn, ik ben verkocht! Geweldig spul! Ik heb mijn haar goed uit kunnen kammen na gebruik en ook de volgende dag kon dit nog!! Ik ben gewoon verliefd op deze conditioner en na lang zoeken heb ik echt mijn perfecte gevonden!! Ik wil eigenlijk niet meer zonder.
Nu moet ik nog een andere testen, dus we zullen zien hoe deze bevalt, maar dit horen jullie van de week van mij!

Niet geheel onbelangrijk, de prijs:

De shampoo kost € 22,75 voor 269 ml
De conditioner kost € 20,81 voor 269 ml

Voor mensen met een kleine portemonnee misschien wat minder makkelijk om te betalen, maar je hebt niet veel nodig. Vooral de conditioner is de echte aanrader.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten