maandag 18 juli 2016

Praktijk Puur - Aloe Lotion

Nu ben ik echt een vrouw die ontzettend veel body lotions in de kast heeft. Ik heb sowieso een droge huid, dus heb dit ook echt nodig, vooral na het douchen!



Aloe lotion is een uitstekende hand- en bodylotion die de huid voedt en hydrateert met een fijne, niet vette samenstelling. De lotion is rijk aan aloë vera, wat de huid beschermt en versoepelt. Om de vochtbalans van de huid te behouden, is de gestabiliseerde aloë vera verrijkt met collageen, elastine en vitamine E. Aloe Lotion is goed te gebruiken tegen een droge huid of als aftersun lotion.


Het is een lekker product. Het blijft wat langer "vochtig". Hierdoor heb ik ook echt het gevoel dat het vochtinbrengend is en het langzaam wordt opgenomen door de huid. Helaas heb ik het niet kunnen testen als aftersun, dus ervaringen vanuit anderen zouden fijn zijn. Plaats je ze even als reactie hieronder?

De geur vond ik niet speciaal. Ik vond hem ook erg fijn als handlotion. Aangezien ik een nat-droogte exzeem heb, zou dit product voor mijn handen goed te gebruiken zijn. Vooral in de winterperiode heb ik hier extra last van, dus kan nu helaas niet vertellen wat het gebruik op langer termijn doet.

Prijs: € 19,36 voor 118 ml. Ook hiervan heb je weer weinig nodig, Je kan daardoor lang doen met een tube.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten