donderdag 21 juli 2016

Weer een creatief werkje - Ferrari schilderij

Wat vind ik het altijd leuk om met verf te werken. Het maakt mijn hoofd leeg en ik doe er ook nog iets nuttigs mee (tenminste dat is wat ik mezelf wijsmaak :)).

Elke keer ga ik weer bedenken wat ik voor wie wil gaan maken.. Dit keer was Dennis aan de beurt! Hij is een echte Ferrari fan, dus wat is er dan leuker dan een eigen schilderij? Niemand heeft dezelfde, dus hij is ook echt uniek.


Eerst heb ik hier het logo getekend en de tekst. Daarna ben ik alles gaan schilderen.
Ik wilde de tekst van Ferrari rondom nog met zwart bewerken, dus heb hiervoor mijn Posca stiften gebruikt.

Ik heb in het logo wel iets of wat met schaduw gewerkt maar dit had eigenlijk niet gehoeven aangezien het logo geel hoort te zijn. Maar zo vond ik dat de aandacht er ook iets meer naar toe getrokken werd.

Het is maar een kleine doek (20x20), maar groot genoeg voor bij Dennis in huis. Deze kan hij plaatsen bij zijn vitrinekast, of erin, waar de modelauto's ook staan.

Hij vond hem erg leuk en dat is ook waar ik het uiteindelijk voor heb gedaan. Dit was een soort van bedankje omdat hij altijd voor mij klaar staat en vaak met dingen helpt die ik zelf niet meer kan! 

Wil je zelf ook zo'n doek hebben? Dezelfde maak ik niet meer omdat ik deze uniek wil houden, maar we kunnen altijd overleggen wat de mogelijkheden zijn, eventueel met een ander logo kan ook!

Het zou ook erg leuk zijn als jullie een berichtje achter laten en mij laten weten wat jullie ervan vinden!

Tot een volgende blog!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten