vrijdag 8 juli 2016

Praktijk Puur - Sonya Shampoo & Conditioner

Weer een blogje samen, omdat ik ook deze producten samen heb gebruikt. 
Dit keer weer een shampoo en conditioner maar wel een andere als de vorige keer zoals je kunt zien.



Qua uiterlijk iets anders dan de overige producten vind ik, maar nog steeds zijn ze neutraal gebleven.

Sonya Hydrate Shampoo - Vochtinbrengende shampoo met een unieke ultra-hydraterende samenstelling die de hoofdhuid verzorgt en die dof haar weer glans geeft. Gemaakt met vochtinbrengende aloë vera en Royal Jelly, waardoor deze shampoo de natuurlijke vochtbalans van uw haar op peil helpt te houden. Uw haar ziet er weer zijdezacht en gezond uit.

Oke, klinkt goed, alleen klein probleempje in dit alles is dat ik hem nu alleen maar test. Dus helaas zal na één keer gebruik mijn haar niet ineens glanzen en zijn vocht weer terug hebben, dus laat ik nu maar gewoon een oordeel geven over het product zelf en nog even niet over de werking.

Het product zelf is wat dik dus ik vind hem lastig uitsmeren. Had ook daardoor het idee dat ik meer nodig had dan misschien de bedoeling zou zijn. Maar ja, ik hou nou eenmaal van schuim! De geur is lekker, dus aangenaam om je haar mee te wassen.
Om echt zelf een oordeel te kunnen geven of hij doet wat ie beloofd, moet je het een langere tijd intensief gaan gebruiken, dus ik hoop dat er mensen zijn die hun ervaringen willen delen door een reactie achter te laten!


Sonya Hydrate Conditioner - Hydrateert droog, bros haar en geeft het een stralende glans. De unieke formule helpt de natuurlijke vochtbalans van uw haar op peil te houden en uw hoofdhuid te verzorgen terwijl het onnodig kroezen tegengaat. De conditioner werkt perfect in combinatie met de Sonya Shampoo.

Ook de conditioner is wat aan de dikke kant en kreeg deze moeilijk uit de fles.
Jammer want ik heb voor mijn lange haar best wat nodig en vond dit nu vooral lastig om te gebruiken zo onder de douche. Maar als je niet veel nodig hebt, dan is dit een prima product.
Qua zachtheid van mijn haar is deze eigenlijk vergelijkbaar met de normale conditioner die ik altijd gebruikte, dus mijn haar werd niet echt super zacht, maar gewoon redelijk kambaar.
De andere conditioner die ik had gebruikt, vond ik vele malen beter waar je hier ook een review van terug kunt vinden (Aloe Jojoba Conditioning Rinse).

De geur was wel goed, ook dit vind ik altijd een belangrijk puntje voor conditioner. Dit is toch iets wat je nadien altijd nog wel wat ruikt.

Niet geheel onbelangrijk, de prijs van beide producten:
Shampoo: € 23,96 voor 355 ml
Conditioner: € 23,96 voor 355 ml

Qua prijs goedkoper dan de Aloe-Jojoba set, maar als ik mijn voorkeur mag geven dan wil ik liever de Jojoba set omdat ik de conditioner zeker beter vind.

Ook voor informatie over deze producten kun je contact opnemen met praktijk Puur, te vinden op Facebook!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten