zaterdag 11 februari 2017

Fles gemaakt

Creatief bezig zijn is natuurlijk het gene wat ik het allerliefste doe. Vooral dingen hergebruiken.

Nu ben ik niet zo´n drinker maar genoeg mensen om mij heen hebben wel eens een fles die eigenlijk naar de glasbak moet. Naar wie kan je die dan beter brengen dan naar mij.
De glasbak doet er verder toch niks mee.

Ik heb een fles volledig in de gesso en de verf gezet en daarna heb ik hier van alles wat ik in mijn hok kon vinden opgeplakt. Diverse houten, metalen voorwerpen maar ook dingen die een ander zou weggooien. 


Hierna heb ik de fles verder afgewerkt en ik ben super tevreden met het resultaat.


Deze flessen zijn erg leuk als decoratie in huis en kunnen naar wens gemaakt worden. Denk hierbij aan de kleur maar ook aan het thema.
Je kunt ze vanaf nu ook bij mij kopen. Ze kunnen nadien ook afgewerkt worden met bijvoorbeeld takken erin of een kaars..

Vraag naar de prijs, dit is afhankelijk van wat je precies wilt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten