zondag 5 februari 2017

Kaarsenhouders

Soms kom je dingen tegen waarbij je denkt: Het is zonde om zomaar weg te gooien.
Deze kaarsenstandaards zijn daar een perfect voorbeeld van!


Eigenlijk zijn ze te lelijk om zo nog weg te zetten, maar ook te leuk om in de kliko te belanden.
Ze zaten vol rare vlekken en de kleur was ook niet echt geweldig.

Aangezien ik zelf echt teveel prullen heb, moesten ze een goede bestemming krijgen.
Dus ik vroeg iemand of zij ze wilde hebben en of ze een andere kleur moesten worden.
Als antwoord kreeg ik: Ja graag, maar is het niet teveel werk om ze een andere kleur te maken?

Ik met mijn grote mond: Nee hoor, kies maar welke kleur en dan schilder ik ze wel.

Ze moesten roze worden, maar aangezien ik alleen roze dan weer niet leuk vind, begon ik met roze en gaf ik de lijnen een glimmende roze kleur.


Al met al dus toch stiekem een flinke klus. Opschuren, primer en daarna meerdere keren roze erover. Ook de lijnen moesten vaker ingekleurd worden en dit was nogal een precies werkje.

Als afwerking heb ik ze nog met glitter vernis afgelakt. Ook dit moest een aantal keren gebeuren om ze krasvrij en schoonmaakproof te houden.

Maar ik ben tevreden over het eindresultaat en de ontvanger ook. 
Wat vinden jullie ervan?


2 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk geworden! Bijna te leuk om weg te geven :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel! Ja vond ik ook en zei dat ook.. Kreeg te horen, je mag ze wel houden als je wilt.. Maar ik heb echt teveel. moet nog een hoop wegdoen, dus heb liever dat ik ze geef aan iemand die er echt blij van wordt.

      Verwijderen