maandag 6 februari 2017

Speciaal cadeautje

Aangezien ik genoeg spullen in huis heb, moet het toch mogelijk zijn om een eigengemaakt cadeautje te geven voor een verjaardag? En dan het liefst een met een persoonlijk tintje.

Dus hup, aan de slag.
Ik had nog een schilderspalet. Deze had maar wat kleine verf plekken, maar vond het niet zo lekker werken met een houten palet, dus deze lag maar doelloos in de kast.
Het perfect cadeau in mijn ogen.


Alles opgeschuurd, geschilderd in de kleur die ik wilde en de details gemaakt in de kleuren die de ontvanger wilde. Zij koos voor goud.
Ze had trouwens geen idee wat ze ging krijgen, dus ze moest alleen een kleur noemen bij zwart.
Diverse leuke onderdelen uitgezocht hiervoor en het enige wat ik heb gekocht waren penselen. Wilde namelijk niet mijn goede penselen hiervoor gebruiken.

Van haar Facebook heb ik een foto uitgezocht van haar kinderen en zo is het resultaat geworden:



Je kan bij mij zoiets ook bestellen, als je een leuk cadeau wilt! Ik vraag niet veel, dus zeker betaalbaar voor iedereen. En toch persoonlijker dan geld geven of een cadeau uit de winkel?

2 opmerkingen: