dinsdag 19 juli 2016

Testbox eindoordeel

Ik heb heerlijk de producten van Forever mogen testen. Een week lang nieuwe producten ontdekken en mijn ervaringen met jullie mogen delen.



Maar wat is nu mijn eindoordeel?
Ben ik wel tevreden geweest?
Hoe vond ik het contact met Laura van Praktijk Puur?

Mijn mening hebben jullie kunnen lezen. Dit was mijn echte eerlijke mening. Laura wilde mij niet omkopen helaas, anders had ik misschien wel een oordeel kunnen geven vanuit een lekker rustig tropisch eiland :).

Nee hoor, ik wilde vooral dat jullie kennis konden maken met de producten. En ik was zeker tevreden. Het contact met Laura liep (en loopt nog steeds) heel goed. Ik kon mijn vragen aan haar stellen en kreeg vaak snel antwoord.

De producten zelf vond ik qua uiterlijk rustig en niet te dominerend. Het zag er professioneel en strak uit. De geuren van de producten verschilden nogal. De ene vond ik lekker, de andere niet. Dit zal ook echt smaakafhankelijk zijn.

Wat mijn absolute favoriet is, is de Jojoba conditioner, deze ga ik zeker blijven gebruiken.


Laura heeft de doos met spullen na 1,5 week opgehaald (ik mocht ze ietsjes langer houden dan een week). En als verrassing en bedankje had ze voor mij nog een kleinigheidje meegebracht!


Wat vond ik het leuk om je te leren kennen Laura! Maar ook heel leuk om de producten te mogen gebruiken.

Mochten jullie nu ook de producten van Forever willen testen of natuurlijk willen bestellen, neem dan contact op met Laura van Praktijk Puur (te vinden op Facebook).




Geen opmerkingen:

Een reactie posten