maandag 18 juli 2016

Praktijk Puur - Aloe Heat Lotion


Je zou het met dit weer misschien liever niet gebruiken, een warme lotion.. Maar voor je spieren kan dit natuurlijk geen kwaad en helaas is het soms echt even nodig.



Aloe Heat Lotion bevat verwarmende bestanddelen en is ideaal voor het masseren van gevoelige en vermoeide spieren. Deze lotion maakt de huid soepel en stevig en is uitermate geschikt om vastzittende spieren los te masseren. Onmisbaar in iedere sporttas.


Hij ruikt hetzelfde als alle andere warmte producten voor je spieren. Het is een prima geur. Het eerste waar ik aan dacht was tijgerbalsem.

Ik heb hem dit keer gebruikt voor de rug. Hij wordt inderdaad warm, erg warm. Vooral door de wrijving wordt dit natuurlijk erger. Ik vind dat dit hoort bij dit product, maar ik kan mij zo voorstellen dat er mensen zijn die dit misschien niet zo prettig vinden. In dat geval, probeer niet teveel te gebruiken.

Spieren komen zeker los met dit product. Goed masseren en ik haal het er na het gebruik vanaf. Geen idee of dit gebruikelijk is, maar ik vind dat zelf altijd een fijner idee. Ik denk alleen dat als je hem normaal gebruikt voor de spieren zonder het te masseren, je het wel dient te laten zitten!

Klachten van stijve spieren zijn na gebruik minder, dus het is een aanrader voor mensen die vaker last hebben van hun spieren en gewrichten!

Prijs: € 19,36 voor 118 ml, je kan er lang mee doen, dus het is een goede prijs! 

Wil je zelf de producten testen of kopen? Neem contact op met Praktijk Puur, te vinden op Facebook!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten