maandag 25 juli 2016

Een lief kaartje van een lief mens


Soms word je verrast door mensen. Soms leer je mensen kennen die in je hart komen te zitten.

Emmy is zo iemand. Ik ken haar van het maken van Pocket letters en ze is een echte vriendin geworden. Ik deel dingen met haar en zij met mij. We kunnen samen lachen en troost bieden indien nodig.

Ik wil graag nog eens in het echt met haar afspreken want dat hebben we nog niet gedaan, maar dit zal zeker in de toekomst gaan gebeuren.

Vorige week kwam ik thuis na een zware dag en toen lag er een envelop in de bus. Met een kaartje van Emmy. Ik wist dat ze wat had gestuurd, het was langer onderweg maar eigenlijk kwam tie op precies de juiste dag binnen want ik kon wel wat bemoedigende woorden gebruiken!



Het is een prachtige kaart met een lieve tekst. Ook nog wat gestempelde vrouwen erbij, omdat ik die zo graag wilde!

Emmy, je bent een topper! We blijven lekker pocket letters ruilen elke maand en ik hoop dat we snel eens af kunnen spreken! Ik wil je via deze weg ook heel erg bedanken dat je er zo voor mij bent en dat ik altijd bij je terecht kan!!

4 opmerkingen: