zaterdag 9 juli 2016

Praktijk Puur - Forever Hand Sanitizer

Na de dagen van ziekte kwam dit product heel goed van pas. Je wilt niet weten hoeveel mensen je kan besmetten met je griep of verkoudheid door alle vieze bacteriën.
Dus mooi moment om het volgende product te testen: De Hand Sanitizer.



Uw handen komen dagelijks in contact met bacteriën. Het is van belang om de handen hygiënisch te reinigen en te verzorgen om de verspreiding van bacteriën tegen te gaan. Forever Hand Sanitizer desinfecterende (99,9%) handgel biedt de perfecte manier van hygiënisch reinigen voor onderweg, op vakantie of als handhygiëne bij babyverzorging. Bevat tevens verzachtende en vochtinbrengende ingrediënten en heeft een frisse geur van citroen en lavendel.

De geur, daar was niet iedereen het over eens. Ik vond hem lekker maar mensen die in mijn omgeving waren op het moment dat ik hem gebruikte, konden het niet altijd waarderen. Maar mijn moeder zei altijd, iets wat lekker is werkt niet dus dat zal ook voor geurtjes zijn denk ik.
Je moest voldoende op je handen aanbrengen zodat ze voor ongeveer 30 seconden vochtig zouden blijven als je je handen ging inwrijven. Het was dus een redelijke dot die je op je handen deed. In eerste instantie deed ik er te weinig op en waren mijn handen binnen 2 seconden alweer droog, dus ik heb het nog eens gedaan en ditmaal met meer gel.

Mijn handen voelde na gebruik schoon aan, alleen had ik veel velletjes na gebruik. Wat op zich geen probleem was, want zodra mijn handen compleet droog waren kon je dit er makkelijk af krijgen door je handen "af te kloppen".

Het is een goed product om in je tas te hebben, mocht je ergens zijn waar je niet even snel je handen kan wassen wanneer dit nodig is.

Prijs van dit product is € 4,36 voor 59 ml
Hou er wel rekening mee dat je per keer ongeveer 3 ml nodig hebt.

Ook voor meer informatie of het bestellen van dit product kun je contact opnemen met Laura van Praktijk Puur (Facebook)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten