dinsdag 12 juli 2016

Praktijk Puur - Aloe Lips

Een product die ik nadien zelfs mocht houden, geweldig leuk! Ik ben dol op cadeautjes en na het testen van een box is het altijd leuk dat je een van de producten een lange tijd nog kunt gebruiken!

Ook wel erg logisch dat je deze mag houden, want het is ook niet echt lekker als je toevallig iemand voor je had met een koortslip en je deze daarna ook krijgt door het gebruik van dezelfde lippenbalsem.


Verpakking is net als alle anderen, rustig en mooi.
Nu zat er een plastic verpakking omheen en eigenwijs als ik ben, wil ik deze perse eraf hebben. Dus ik eraf gehaald, maar helaas zit hieronder dus een plakkende buitenkant. Dus raadzaam is om lekker het plastic te laten zitten. Ik heb er uiteindelijk een vrolijke washitape omheen gedaan. Das dan wel een voordeel van het hobbyen!

Aloe Lips bevat een formule van gestabiliseerde aloƫ vera gel, jojoba, beschermende en vochtregulerende bestanddelen. De lippenbalsem heeft een direct verzachtende werking en een aangename smaak. Voor zachte en verzorgde lippen.

Smaak is prima, niet echt een smaakje maar dat vind ik bij lippenbalsem ook niet nodig. Dan ga je et er toch alleen maar "af eten". 
Je lippen blijven inderdaad goed vet, dit ook voor een lange tijd. Het is dus zeker een aanrader.
Voor de zomerperiode zou het ideaal zijn als het warm is, maar helaas was dat de afgelopen tijd niet echt. In de winter is het goed voor de schrale lippen door de kou!
Je hebt trouwens deze ook echt speciaal voor de zomerperiode, dan is het een oranje buitenkant.

Prijs voor dit product is € 4,60 voor 4,25 gram.
Dit vind ik een goede prijs, je doet er lang mee en hij werkt goed. Ik zal dit product ook zeker aanschaffen voor de winterperiode.
Mogelijk dat je dan nog een review hiervan krijgt.


Voor de zomerversie, speciaal voor de zon betaal je € 5,32 voor 4,25 gram

Mocht je de producten willen testen, zoek Laura even op op Facebook onder Praktijk Puur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten