maandag 11 juli 2016

Praktijk Puur - Forever Bright Toothgel

Tandpasta... Wie had gedacht dat ik die nog eens zou moeten testen voor een week. Nou hierbij dus mijn review over..... Tandpasta!



Verpakking vind ik hiervan wel echt mooi. Straalt het product uit en ook dat het op natuurlijke basis is.

Poetsen met Forever Bright Toothgel zorgt voor gezond tandvlees en een perfecte mondhygiëne. De unieke formule zonder fluoride bevat het juiste percentage gestabiliseerde aloë vera gel en bijenpropolis voor een effectief reinigende en verzorgende werking. Zowel kinderen als volwassenen zijn er dol op. Zeer zuinig in gebruik.




Als je aan het eind de prijs hoort zou je stijl achterover slaan. Maar het zuinig in gebruik klopt. Je hebt zo weinig nodig dat je hier echt heel lang mee doet. Smaak is gewoon goed, beter dan al die tandpasta's die je nu in de winkel koopt.
Of mijn tanden witter worden, dat kan ik helaas nog niet vertellen, daarvoor is het gebruik te kort, maar ik vind dit product sowieso al een aanrader.
Dit zou ook een product zijn die ik ondanks de prijs wil blijven gebruiken.
Je hebt per gebruik maar een bolletje te grootte van een erwt nodig, dus je doet er super lang mee.

Ben je op zoek naar een goede tandpasta met een fatsoenlijke smaak, dan zou ik voor deze gaan!

Prijs van dit product: € 9,92 voor 130 gram.

Neem contact op met Praktijk Puur voor dit product of voor het testen van de producten. Je vind Laura op Facebook onder de naam Praktijk Puut

Geen opmerkingen:

Een reactie posten