woensdag 6 juli 2016

Praktijk Puur - Aloe Shave Gel

Oke, misschien niet de meest voor de hand liggende blog voor mij en ook niet met het beste commentaar.

Scheergel is voor mij namelijk scheergel.
Dus nee, ik ga hier niet heel veel over kunnen vertellen ben ik bang.
Het zal heus een beter product zijn dan de goedkope rotzooi die ik gebruik en vooral op langer termijn, maar in een weekje kan ik hier geen echt oordeel over geven.



Klaar voor de perfecte scheergel? Forever's Aloë shave is een luxe scheergel met gestabiliseerde aloë Vera voor een geweldige scheerervaring. Met vele huidverzorgende ingrediënten geeft deze schuimende gel u een gladde, gehydrateerde en frisse huid na iedere scheerbeurt. Breng de Aloë Shave royaal aan op de natte huid, laat goed schuimen en scheer met zorg.


Tja, een geweldige scheerervaring? Nou mijn hobby is het totaal niet en ik denk dat veel vrouwen dit gewoon een "moetje" vinden. Maar beloofd is beloofd ik heb het echt geprobeerd.
Het blijft een verschrikkelijk karwei.

Maar het product zelf is gewoon goed, komt makkelijk uit de bus. Bij de goedkope merken vind ik dit vaak nogal lastig en moet je hard drukken.


De verpakking vind ik wel erg mooi. Hij is netjes en ook net als de andere verpakkingen rustig.

Mijn benen voelen niet anders aan na gebruik, maar zoals ik al aangaf is dit misschien wel na langer gebruik. Mochten andere mensen hier andere ervaringen mee hebben, plaats ze dan even in de reacties zodat er meerdere meningen zijn m.b.t. dit product.
Misschien is het ook echt meer geschikt voor mannen om dit product te testen!

Prijs? € 18,88. Mocht het echt goed werken, dan is het de moeite waard, maar voor mij zou dit te duur zijn. Voordeel is wel, dat je weinig nodig hebt, dus je kan er langer mee doen!

Wil je zelf graag dit producten in je collectie hebben? Bestel deze dan bij Praktijk Puur, te vinden op Facebook! Ook kun je zelf alle producten een week lang testen met de testbox.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten