woensdag 17 augustus 2016

Swap Pocket letter maand Juli met Emmy

Emmy is mijn vaste swap maatje. Elke maand sturen we elkaar een pocket letter. We leren elkaar ook steeds beter kennen en kunnen elkaar soms best een handje helpen met wat dingen waar we tegenaan lopen. Heerlijk ook de echte meidendingen die we kunnen bespreken ondanks dat we toch al vrouwen zijn :)


Dit keer heb ik gekozen voor het thema "Smile". Emmy maakt mij vaak aan het lachen en daarom vond ik dit wel toepasselijk. Ik heb voor de PL gebruik gemaakt van scrappapier als achtergrond, die ik bewerkt heb door de randen te raffelen en daarna met distress inkt nog heb afgewerkt.

Ook de plaatjes zoals de grote luchtballon komen van een scrapvel. Ik heb deze vellen al een paar jaar liggen en gebruikte ze eigenlijk niet, tot ik ze voor de Pocket letters kon gebruiken. Zo gaat er weinig papier "verloren". 


Ik heb het geheel afgewerkt met diverse materialen en stempels die ik had liggen. Ook dingen die ik als goodies ooit bij de Pocket letters heb gehad.

Klein extra detailtje, het ijsstokje is normaal gewoon saai zoals een ijsstokje altijd is. Ik heb hierop gestempeld en een houten vlinder geplakt. Zo kan je elke tekst erop maken die je wilt en kun je hem eventueel ook qua kleur nog aanpassen. Ik heb ook een paar ijsstokjes cadeau gegeven bij deze Pocket letter.

Emmy heeft hem ontvangen dus kon ik hem hier mooi aan jullie laten zien.


Natuurlijk kreeg ik van Emmy deze maand ook een pocket letter en wat had ze er weer veel goodies bijgedaan! Ik vond de PL ook weer heel origineel en leuk, vooral omdat ik zo van kleuren hou!


Voor volgende maand hebben we voor het eerst (en misschien voor het laatst) een thema afgesproken.. Ben benieuwd wat wij beide dan gaan maken :)

Tot de volgende keer Emmy!!

3 opmerkingen: