donderdag 30 juni 2016

Praktijk Puur - Aloe Hand & Face Soap

Ik kan weer eens niet wachten en wil meteen dingen testen uit de testbox.

Ik ben begonnen met de Aloe Hand & Face Soap.

Deze zeep is een zacht reinigende cleanser, geschikt voor ieder huidtype. Het beval Aloƫ vera als basis om de vochtbalans van uw handen en nagels, gezicht en lichaam te herstellen. Geschikt voor de hele familie



In een verpakking zit 473 ml en je betaald hiervoor € 17,42. Prima prijs-kwaliteitsverhouding vind ik.

De verpakking is simpel, maar hierdoor wel goed. Ik hou niet van het hele drukke om kopers te lokken. 

Ik heb voor gebruik mijn handen en gezicht wat vochtig gemaakt. Daarna een keer gepompt op mijn handen en in mijn handen wat laten schuimen. Hierna mijn gezicht ermee gewassen en wat in gemasseerd. Je hebt echt niet meer nodig dan een pompje want hij schuimt heel erg. Ik vind dat altijd lekker maar ik kan mij zo voorstellen dat er mensen zijn die niet van het schuimende houden. Dan zal deze zeep minder geschikt zijn.

De geur is heerlijk. Dat nodigt je uit om dit product te gebruiken. Het is niet echt een doordringende geur maar redelijk neutraal. 

Nadat ik mijn gezicht ermee heb gewassen heb ik deze met lauw water afgespoeld en droog gedept.
Aangezien ik nogal een gevoelige huid heb, is het ook voor mij belangrijk om te zien of dit ook voor mijn huid erg geschikt is. Ik reageer snel op van alles en nog wat en met mij nog veel meer mensen, dus ook voor deze mensen is het handig om dit van te voren te weten.

Na het wassen en drogen van mijn gezicht, trekt mijn huid wel heel erg. Dit is in mijn geval dan wel een normale reactie op het wassen van mijn gezicht, dus een mooie reden om meteen een creme te testen, vind je ook niet?. Dit vind je in mijn volgende blog.

Uiteindelijke oordeel van dit product is dat het een goede prijs-kwaliteitsverhouding heeft en ik het gevoel heb dat mijn gezicht ook echt schoon is. We zullen zien hoe het is na een week gebruiken, maar ik heb er een goed gevoel over!

Vragen? Neem contact op met mij of praktijk Puur (op facebook).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten