zaterdag 18 juni 2016

Pocket letters naar Spanje en Duitsland

Het leukste aan het maken van een pocket letter voor het buitenland, is dat je hem heerlijk “Nederlands” kan maken.
Ook de goodies maak je dan lekker Nederlands. Heerlijk bladzijdes uit oude boeken of kranten erbij en de spullen die je gebruikt hebt voeg je ook toe.
Altijd ook weer spannend wat je terug krijgt, want mij gaat het vooral om de pocket letter en de brief. De goodies zijn altijd extra voor mij!

Voor bovenstaande pocket letter heb ik gebruik gemaakt van vooral dingen die ik nog had liggen. Oude knipvellen, papier en zelfs een kaartje uit een memoriespel die ik heb gekregen. Een uitdaging om alles samen te zoeken.
Toch heb ik hier een paar nieuwe dingen gebruikt:
de steentjesband komt van de action (ik dacht 79 cent). Ik zag deze en kon hem niet laten liggen. Ze hadden deze in een paar kleuren.
De chipboard figuren links en rechts boven die komen van de boekenvoordeel. Deze waren 50 procent afgeprijsd en kostte nu voor een zakje maar 75 cent. Ik heb er ook een paar bij gedaan als goodies. Ik heb er uiteindelijk twee pocket letters mee gemaakt en had nog een paar losse over, maar je kan zoveel gebruiken als je wilt natuurlijk! Helaas hadden ze deze hier niet meer te koop, maar zodra ik ze weer eens ergens zie neem ik zeker twee setjes mee!
Bij deze pocket letter heb ik ook weer dezelfde materialen gebruikt. Alleen heb ik hier leuke klompjes aangehangen die ik voor weinig geld bij de action meegenomen heb. Dit zorgt er wel voor dat hij zwaarder wordt en daarom zal ik die niet heel vaak meesturen naar het buitenland. Aangezien daar de verzendkosten naar toe ineens met bijna drie euro omhoog gaan als je boven de 100 gram komt.
In het midden heb ik bij beide pailletjes gedaan in rood, wit blauw. Daarna heb ik em dicht gemaakt met de fuse tool. Hierdoor kan er ook nog mee geschut worden.
De onderste pocket letter is nog niet gepost, aangezien de persoon waar deze naar toe moet nog niet zo ver is om te posten. Hij moet uiteindelijk naar Spanje. In ruil voor de bovenste heb ik onderstaande pocket letter terug gehad!

2 opmerkingen:

  1. Mooie pocket letters heb je gemaakt. Ook heel leuk hoe je het omschreven hebt hoe je het gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen