zaterdag 18 juni 2016

Pocket Letter - Girl

Dit weer zorgt ervoor dat je lekker binnen blijft en wat is er dan beter dan heerlijk te freubelen? Oke, de kachel hoeft nog net niet aan, maar je zou haast denken dat het herfst is zo donker en nat als het buiten is!



Ik heb bij de action een paar leuke boekjes gekocht met uitdrukplaatjes. Hiermee kan je toch zeker een stuk of vier pocket letters maken en dat voor maar 99 cent! Maar mocht je geen pocket letters maken, dan kan je hier ook kaarten mee maken hoor!


Ik heb drie vellen gebruikt uit dit boekje en die heb ik alle drie in twee gedeelt en naast elkaar geplakt op een zwarte atc. In de lege vakken heb ik ook een zwarte atc gedaan. Het is vreemd dat ik vaak zwart gebruik als achtergrond pl of achtergrond atc, aangezien ik dol ben op kleuren, alleen ik vind dat het gene waar het dan echt om draait meer opvalt! Voor mensen die dit nooit doen, probeer het eens, je gematte kaartje komt echt meer tot zijn recht!


En soms denk ik ook, dat ik echt aandelen moet nemen bij de action, want ik geef er echt teveel uit. Mijn moeder had weer iets super gaafs op de speelgoed afdeling gevonden, namelijk bovenstaande poppen. Er zitten er drie in een setje met nog wat losse stickers erbij. Elk poppetje bestaat uit drie delen zoals je kan zien. Ik heb em uitgeknipt en daarna opgeplakt zoals je hieronder ziet. Zo krijg je een gave pop op je pocket letter. Je had ik dacht 4 verschillende setjes (waarvan 1 met dieren) voor 49 cent per set. Voor dat geld kan je ze zeker eens meenemen.


Na dit alles is het alleen nog een kwestie van leuk afwerken..


De tekst enjoy Today en het gespreksballonnetje komen ook van de action. Dit zijn afwrijfstickers en kosten per twee 59 cent.


Ook de roze steentjesband aan de zijkant komt wederom van de action. Ik zei het je he! Ik moet aandelen nemen.. Of misschien kan ik gewoon korting krijgen?
heb je vragen over deze pocket letter? Dan laat maar weten!
Inmiddels is deze ook geruild en gaat ie binnenkort op de post. Voor de ontvanger is het nog een verrassing en ik heb haar ook gezegd nog niet op mijn blog te kijken als ze hem nog niet wil zien voor hij binnen is. Ik krijg ook een verrassings PL van haar dus ben benieuwd! Onderstaande foto heeft de toekomstige eigenaar van deze PL gezien als kleine voorbereiding op wat komen gaat.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten