dinsdag 28 juni 2016

Pocket letter ontvangen van Maatelly

Het was weer feest, ik kreeg weer een envelop in de bus waarvan ik weet dat het echt leuke post is!

Dit keer was het de pocket letter van Maatelly (de gene die ik voor haar heb gemaakt vind je ook terug op mijn blog).

Ik wilde weer verrast worden en dat is zeker gelukt. Ik ken Maatelly van de atctjes en heb deze regelmatig met haar geruild. Daardoor was haar werk voor mij niet onbekend en dan durf ik het zeker wel aan om blind te ruilen. Maar of ik nu wel of niet iemands werk ken, ik vind dat je best een risico mag nemen hiermee.



Maar wat is tie leuk geworden. Heerlijk met al die cupcakes. wat ontzettend leuk bedacht ook met het recept.


De achterkant is ook goed gevuld en een leuk detail is toch zeker de vanillesuiker die er ook bij zit. Nu heb ik geen oven, maar ik zal toch eens lekker cupcakes moeten gaan maken bij iemand.. Geen probleem.. En opeten, dat kan ik dan weer wel :-)


Ook had ze er nog extra goodies bijgedaan. Leuk papier, een bedeltje en chipboard (die ik overigens helemaal te gek vind).


De goodies heb ik er even uitgehaald aan de achterkant, want ik wilde jullie laten zien hoe geweldig leuk ze hem heeft afgewerkt onder de goodies. Dit kon ik jullie niet ontnemen. Leuk he, dat ze zo netjes afwerkt tot in de kleine puntjes..


Ook deze close up wilde ik graag laten zien. Die hartjes vond ik zo leuk, dat zijn net de kleine puntjes op de i.

Maatelly, je hebt een goed werkje gestuurd en ben er ontzettend blij mee. Dank je wel en ik hoop dat we in de toekomst nog eens ruilen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten