zaterdag 18 juni 2016

Pocket Letter - Lavendel


Mijn tweede pocket letter vandaag heb ik ook gemaakt met een boekje van de action. Dit is er eentje met lavendel plaatjes en die zijn echt stuk voor stuk prachtig.


Eerst negen kaartjes op maat gesneden (6×8,5) en geplakt op een zwarte atc (8,9×6,4). De plaatjes zijn lichtblauw en lichtbruin en komen uit bovenstaand boekje.


Ik heb alles opgeplakt met dubbelzijdig tape en heb ze willekeurig in het de hoes gedaan. Wel een klein beetje opletten dat je niet alle bruine bij elkaar doet, maar verder kan je ze plaatsen waar je het leuk vindt!


Toen ik tevreden was hierover, ben ik het verder gaan afwerken. Ik heb gewerkt dus met het boekje van de action en wist al dat het een lavendel thema ging worden.


Deze foto is helaas wat wazig geworden, maar zag dit pas later dus kon geen nieuwe maken. Maar jullie snappen de bedoeling he 🙂 als je hem niet snapt, dan roep maar even hoor. Ik heb de grote plaatjes hier bovenop de hoes geplakt, zodat je hem niet in twee hoeft te knippen.


In mijn vorige bericht had ik het over de afwrijfplaatjes van de action, maar dit is dus een voorbeeld van een van de vellen. Er zitten er dus twee in een setje voor 59 cent en je hebt diverse soorten. Deze zul je dus ook vaker voorbij zien komen bij mijn creaties!


Ook deze is meteen geruild en gaat volgende week naar een nieuw adres. Deze dame weet ook niet precies wat ze gaat krijgen, ze heeft alleen een kleine indruk gehad zoals je hieronder kunt zien. Ook de PL die ze voor mij gaat maken zal een verrassing zijn!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten