zaterdag 18 juni 2016

Ik hou van de kringloop!!

De kringloop, de plaats met de meeste schatten, maar ook zeker vaak de goedkoopste!
Bij mij in de wijk zit sinds een tijd een kringloop, die zeker geen hoofdprijs vraagt voor dingen die ze aanbieden en ik heb er regelmatig leuke dingen gevonden!
Zo hadden ze daar ook een leuk fotolijstje. Qua kleur zou ik em hebben laten liggen, met het model was prachtig! En ik heb em eens goed bekeken met mijn creatieve blik.. Dat werkt altijd zo lekker!
Ik ermee naar de kassa en sloeg bijna achterover van de prijs: 50 cent! Ik wilde eigenlijk nog vragen of ik dit wel goed had verstaan, maar heb toch maar afgerekend voor ze zich zou bedenken.
Thuis kon ik ermee aan de slag. Eerst licht opschuren en toen bleek de oorspronkelijke kleur zelfs lelijk fel geel.
Na het opschuren heb ik em eenmalig in de gesso gezet aangezien hij toch wit moest worden. Daarna meerdere malen met mooie witte verf ingezet.
Toen dit droog was heb ik met mijn vingers overal wat gouden verf aangebracht, niet te dik want dit was alleen maar om wat accenten aan te brengen.
De pareltjes waren eigenlijk lila van kleur, maar ook die heb ik met goud bewerkt.
Al met al een leuk cadeautje voor een nieuwe woning, voor weinig geld! En de ontvanger was er blij mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten