vrijdag 5 augustus 2016

Pocket letter geruild met Mirjam

Het was weer zover, ik heb weer flink moeten zwoegen en zweten.. Mirjam had een vraag gesteld of iemand een pocket letter wilde maken zoals zij op de foto liet zien.

Dit was een achtergrond en daarop allerlei zwarte stansjes. En ik was weer de gene die zei dat ze wel wilde ruilen..

Ik heb dit wel met veel plezier gedaan hoor, alleen dan kom ik erachter hoe weinig stansjes ik eigenlijk heb. Dus ik heb ook kant en klare stansjes gebruikt en deze zwart geverfd. Dit ging trouwens best goed ;)

Zie hier mijn resultaat:


Mirjam wilde als kleur paars/roze.
Ik heb de achtergrond ingesprayd met Dylusions. Ook heb ik hier nog met masks figuren opgemaakt. Deze mask heb ik toen gewonnen bij Hobby alternatief :)

Ik heb gestempeld en geplakt en ik vind hem zelf ook erg leuk geworden en Mirjam gelukkig ook!


Ze vroeg natuurlijk ook wat ik wilde hebben.
Ik heb voor hetzelfde gekozen met ook paars/roze


Wat leuk dan om te zien dat ie ook totaal anders is geworden. Maar vind hem prachtig. 
Dank je wel Mirjam voor deze leuke ruil!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten